Skandal w diecezji warszawsko-praskiej – część II

Otrzymałem następujący mail z adresu: xxx (ksiądz nie żcyzy sobie upubliczniania etgo adresu)

Szanowny Panie,
Domagam się sprostowania zmanipulowanej informacji:


https://kukonfederacjibarskiej.wordpress.com/2013/06/19/nieslychany-skandal-w-diecezji-praskiej/

1. Udzielono Komunii Św. tym osobom
2. To część „grupy oławskiej”, która uzurpuje sobie władzę
3. Rozmawialiśmy w Kurii z tą dziewczynką – zasługuje na zupełnie inne
środowisko do wzrastania w wierze

Z Panem Bogiem
x. X (ksiądz nie życzy sobie podawania jego nazwiska).

Mogę tylko powtórzyć:

W dniu 19.06.2013 r. po godz. 14.00 byłem obecny przed kościołem na Siekierkach. Podeszły do mnie trzy osoby, które, każda niezależnie, opowiedziały mi zdarzenie opisane poniżej podając datę, nazwę parafii i nazwisko księdza. Jedna z osób opowiadała mi ponadto o reakcji proboszcza na skargi wiernych i kurii (proboszcza słyszała, do kurii dzwoniła). Zreferowałem tylko to, co mi powiedziano.

Jestem gotów przedstawić każdy głos osób, które coś wiedzą o tym zdarzeniu.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Komunia Świeta na kolanach. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

