Odmowa udzielenia Komunii Świętej w lewobrzeżnej Warszawie: wymiana korespondencji z Panią Abigail

Po opublikowaniu znajdującego się niżej wpisu odnoszącego się do komentarza Pani Abigail. Otrzymałem od niej następujący list (w którym podała swoje imię i nazwisko):
Szanowny Panie Doktorze,
Napisałam komentarz, z żalu, już nie chodzę do tego Kościoła. Nie zdecyduję się na opublikowanie moich danych. Zresztą chcę zapomnieć o tym kapłanie i tym tak bolesnym zdarzeniu. Myślałam o ostrzeżeniu innych, nie wiem, czy to tylko ja….Byli świadkowie zdarzenia, jednakże ja ich nie znam, zatem i tak nigdy nie wygram…

Z wyrazami szacunku,

(tu imię i nzwisko)

Na tej list zareagowałem pisząc:

Szanowna Pani,

Niestety. Gdybym opublikował Pani komentarz z nazwiskiem kapłana dostałbym od niego list, że to kłamstwo, żebym albo to udowodnił albo zamieścił sprostowanie. Już tak bywało, ale miałem świadków.

W takich wypadkach trzeba reagować. Gdy kapłan postępuje niezgodnie ze wskazaniami Kościoła zawartymi w dokumentach Stolicy Apostolskiej i Polskiego Episkopu mamy obowiązek informować o tym odpowiednie władze kościelne.

Z Chrystusowym pozdrowieniem,

Stanisław Krajski

Ten wpis został opublikowany w kategorii Komunia Świeta na kolanach, Odmowa udzielenia Komunii Świętej na kolanach. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

