Odmowa udzielenia Komunii Świętej osobie klęczącej w parafii Matki Bożej Różańcowej w diecezji warszawsko-praskiej?

Zadzwoniła do mnie dzisiaj pani, która chciałaby, abym nagrał jej wypowiedź dotyczącą odmowy udzielenia jej Komunii Świętej w tej parafii. Ma na to, jak twierdzi, świadków, którzy skłonni są mówić o tym.

Niedługo bliższe informacje na ten temat.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Odmowa udzielenia Komunii Świętej na kolanach, Skandal w diecezji warszawsko-praskiej - odmowa udzielenia Komunii Świętej na kolanach. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Odmowa udzielenia Komunii Świętej osobie klęczącej w parafii Matki Bożej Różańcowej w diecezji warszawsko-praskiej?

  1. Zuzanna pisze:

    Laudetur Jesus Christus.

    Ja się z tym spotkałam w tym kościele już parę lat temu. Wówczas ksiądz proboszcz udzielając mi komunii wycedził ze złością przez zęby: ,,Proszę tak nie robić (znaczy nie klękać), proszę robić tak jak wszyscy” Dodam tylko, że nigdy nie leciałam do Komunii jako pierwsza czy kolejna, zawsze szłam na końcu, aby nikomu nie kolidować swoją postawą.
    A i jeszcze jedno, jak wróciłam do ławki popłakałam się i jakieś myśli złe mnie ogarnęły, więc postanowiłam się z tego wyspowiadać. Co usłyszałam w konfesjonale? Ano to, że moja postawa to MOJA PYCHA i powinnam więcej pokory mieć.
    Od tamtego czasu nie chodzę tam do komunii, a i na Msze bardzo bardzo rzadko. Znalazłam miejsce gdzie moje klęczenie nikomu nie kole w oczy wręcz przeciwnie.
    Z Panem Bogiem

Skomentuj

