Św. Michał z ogonem

Jeden z czytelników naszej strony przesłał nam następujące zdjęcie:
św. Michał z ogonem

Napisał:

Witam, jeden ze znanych świeckich portali katolickich, mający konto na FB dodał zdjęcie przesłane w załączniki. Niby przedstawia Św. Michała Archanioła stojącego samotnie i odważnie naprzeciwko hord piekielnych. Lecz dla mnie jest w nim wiele z symboli masońskie i satanistycznej. Postać stoi w świetle, ale jest czarna, nie ma twarzy, ma ogon, miecz nie żarzy się ogniem (jak ma to miejsce w przypadku Michała Archanioła stojącego na straży wrót na Jasnej Górze), a skrzydła są jakby ostre i spiczaste. Być może jestem trochę na ten temat przewrażliwiony, ale diabeł często przekręca, zmienia i udaje dobro, co widać bardzo wyraźnie w przypadku NEW AGE, który niezwykle skutecznie okłamuje i prowadzi do najpoważniejszego grzechu: pychy i bałwochwalstwa. Cóż troszkę się rozpisałem, prosze o opinię profesjonalistów..

Odpisałem, że widzę na tym obrazie ogon u św. Michała, i że to budzi mój niepokój.

Po kilku dniach Czytelnik przysłał mi maila, w którym czytamy:

…redakcja tłumaczy się iż to pochwa na miecz…

To niewiele zmienia. Ta „pochwa” zbyt przypomina ogon i wiele osób może to tak odczytać – odebrać jako promocję szatana.

Stwierdzenei, zę to pchwa to tylko goloslowna deklaracji.

Należałoby zatem ten obraz usunąć?

Można przyjać jako prawodpodobmą hipoteżę, że działa tu jakaś szatańska V kolumna.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Działanie szatana. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

