List od Małgorzaty Kosturek dotyczący śmierci Marii Kominek OPs

Szczęść Boże,

choć wszyscy wiedzieliśmy że Marysia zbliza się do mety ziemskiego
życia, wiadomość że już do niej dobiegła była dla mnie ciosem. Od Niej
bowiem nauczyłam się myślenia teologicznego, przez 3 lata prowadziła
mnie przez te kręte drogi Kościoła. Nagle poczułam ulgę, gdy
uzmysłowiłam sobie kto Ją zabrał do Nieba – św.o.Pio dla którego Msza
św. liturgia, była największą świętością, tak jak dla Marysi i
Tradycjonalistów.
Na 365 dni w roku śmierć akurat w dniu wspomnienia (szkoda że tylko
wspomnienie w Polsce) św. o.Pio, nie może być zbiegiem okoliczności.
Ks.Jacek Bałemba sądzę że miałby dużo w tym temacie do powiedzenia.
Przesyłam Panu zdjęcie Marysi z ubiegłorocznego Święta Niepodległości,
jak dumnie z polską flagą kroczy mimo takiej zadymy. Opisała mi przy
okazji wszystko, co na tym marszu przeżyli.
Można je umieścić na stronie ku konfederacji barskiej.
Będzie nam Jej bardzo brakowało.

Z Panem Bogiem, pozdrawiam
Marysia na marszu niepodległosci

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zmarła Maria Kominek OPs. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

