E-mail od Maćka – 16 lat. – O. Piotr Andrukiewicz jest „okej”, Radio Maryja jest „okey”

Mam 16 lat. Radio Maryja to było dla mnie nieżyciowe i śmieszne mohery. Bardzo tym martwiła się moja babcia. Próbowała mnie przekonywać. Uciekałem przed takimi gadkami. Ostatnio jestem bez kasy. Poprosiłem babcię o pieniądze na kino. Babcia dała mi książkę o. Piotra Andrukiewcza „Bo do radości jesteśmy stworzeni” i powiedziała, że jak ją przeczytam to da mi na trzy kina. Co było zrobić zacząłem czytać i mnie wciągnęło. To nie jest tak jak mi się zdawało. Można powiedzieć, ze przejrzałem na oczy. To jest okej. Andrukiewicz to prawdziwy ksiądz. To co opowiada zmusza do myślenia. W jego słowach widać prawdę i miłość do Boga. Ta prawda i miłość jest w Radio Maryja. Zacznę go słuchać. Dziękuję Ojcu. Maciek.

Ten wpis został opublikowany w kategorii O. Piotr Andrukiewicz. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

