Dlaczego Holding SKOK popiera Niemców?

Do Holdingu SKOK należy Apella Spółka Akcyjna. Firma ta ma prawie 70% udziałów firmy Fratria (pozostałe ma Michał Karnowski). Firma Fratria wydaje, między innymi tygodnik „W Sieci”, a ostatnio wyszedł pierwszy numer wydawanego przez nią „prawicowego” tygodnika „ABC”. W numerze tym znajdujemy materiał pt. „Ser w Lidlu, szynka w markecie”. Materiał ten ma pomóc niezamożnym Polakom w oszczędzaniu pieniędzy. Znajdujemy w nim zestawienie cen artykułów spożywczych w różnych placówkach handlowych. W jego podsumowaniu są następujące wnioski: najprościej kupować wszystkie artykuły spożywcze w Lidlu. Można jeszcze bardziej oszczędzić, gdy większość artykułów spożywczych kupimy w Lidlu, niektóre, nieliczne, w wybranych innych placówkach handlowych.
Nike jest to, podkreślmy, reklama Lidla ani artykuł „sponsorowany”. Lidl to firma niemiecka.

Dlaczego „prawicowa” gazeta zachęcą do tego, by ją wspierać i zwiększać jej zyski?

Czy tylko dlatego, że do kierownictwa Fratrii weszło dwóch panów, którzy przedtem pracowali w niemieckiej firmie Ringier Axel Springer?

A może pomiędzy Fratrią (czyli Holdingiem SKOK), a jakimiś niemieckimi środowiskami doszło do jakiegoś nieznanego nam porozumienia?

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s