Za 8 dni ukaże się moja książka o Fatimie – Antychryst

Wiele wskazuje na to, że Trzecia Tajemnica Fatimska mówi o Antychryście, który zostanie papieżem i w trakcie wielkiego kataklizmu – kary Bożej nawróci się i zginie śmiercią męczeńską zamordowany przez islamistów.

Papież Franciszek udzielił w 2015 r. wywiadu dla „Corriere della Sera”. Przeprowadzający ten wywiad Gian Guido Vecchi zapytał papieża: „Przed tą podróżą (chodzi o pielgrzymkę do USA) odbyło się kilka przedziwnych manifestacji, które pokazywano w większości ważnych, światowych mediów, a część amerykańskiego społeczeństwa wprost zadawała pytanie: czy papież wciąż jest katolikiem? Jakiś czas temu dyskutowano, czy papież jest komunistą, a teraz podważa się jego katolickość. Co Wasza Świętobliwość myśli o tych głosach?”.
Papież Franciszek odpowiedział: „Jeden z moich przyjaciół, kardynał, opowiedział mi kiedyś o pewnej pobożnej kobiecie, która przyszła do niego bardzo zaniepokojona. Trochę sztywna, ale katoliczka. Zapytała go, czy to prawda, że w Biblii, w księdze Apokalipsy jest mowa o antychryście, który będzie antypapieżem. Nie rozumiał, dlaczego pyta go akurat o to. W odpowiedzi usłyszał: ponieważ jestem pewna, że Franciszek nim jest. (…) Odnośnie uznawania, czy ktoś jest komunistą, czy nim nie jest, jestem przekonany, że nigdy nie powiedziałem nic ponad to, co głosi Katolicka Nauka Społeczna. W czasie innego lotu jeden z dziennikarzy zapytał mnie, czy jeżeli wyciągnę rękę do różnych popularnych ruchów społecznych, to Kościół wciąż będzie za mną podążał? Odpowiedziałem mu, że to ja jestem tym, który podąża za Kościołem. W tym kontekście myślę, że się nie mylę. Wierzę, że nigdy nie powiedziałem czegoś, co nie jest częścią Katolickiej Nauki Społecznej. Różne sprawy domagają się wyjaśnienia. Być może te zaproponowane przeze mnie, sprawiają wrażenie nieco lewicowych, jednak nie należy tego tak interpretować. To, co zawarłem w Laudato si`, kwestie chociażby imperializmu ekonomicznego, to są elementy Katolickiej Nauki Społecznej. A jeżeli będzie to konieczne, jestem gotów publicznie złożyć wyznanie wiary”.

Według Socciego najlepszego opisu Antychrysta dokonał kard. Ratzinger w swojej książce z 2004 r. pt. „In cammino verso Gesu Cristo”. Pisze on tam: „Oświecające jest jedno zdanie Sołowiowa. Antychryst wierzył w Boga, ale w głębi swojego serca pierwszeństwo przyznawał samemu sobie”.

Socci stwierdza w 2008 roku, za pontyfikatu Benedykta XVI, że Trzecia Tajemnica Fatimska mówi o tak rozumianym Antychryście. Przypomina, przy okazji wydarzenie, którego świadkiem był w 1917 r. św. Maksymilian Maria Kobe, wydarzenie, które miało wpływ na całe życie Świętego. Zobaczył on manifestację masonów przed Watykanem i niesiony przez nich transparent z napisem: „Szatan będzie panował w Watykanie, a papież będzie jego niewolnikiem”.

Czyżby zatem w Trzeciej Tajemnicy Fatimskiej chodziło o papieża Franciszka (albo o któregoś z jego następców-kontynuatorów)?

okladka-fatima

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fatima. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

